نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آیا یوونتوس به توز اجازه ی خروج خواهد داد ؟

آیا یوونتوس به توز اجازه ی خروج خواهد داد ؟

گزارش ها حاکی از آن است که کارلوس توز از سران باشگاه یوونتوس خواسته است این تیم را در پایان فصل ترک کند و به بوکاجونیورز ملحق شود.

بر هیچ فوتبال دوستی پوشیده نیست کارلوس توز مهاجم آرژانتینی یوونتوس پایان دوران حرفه ای خود را در آرژانتین و تیم محبوبش بوکاجونیورز سپری خواهد کرد. تیمی که توز از کودکی هوادار آن بوده است و انتظار می رود پس از اتمام قراردادش در تابستان 2016 به این تیم ملحق شود.

با این حال، اخیراً گزارش هایی منتشر شده است که توز قصد دارد زودتر از پایان قراردادش از یوونتوس جدا شود و روزنامه ی ورزشی کوریره دلو اسپرت امروز صبح ادعا کرده است که توز از یوونتوس خواسته است تا به او اجازه ی خروج در پایان فصل را بدهند.

تصور می شود که بانوی پیر با بی میلی این خواسته را از توز قبول کند، اما هنوز امید دارند ستاره ی آرژانتینی نظرش را در این باره تغییر دهد.

این روزنامه معتقد است که روابط خوب بین توز و باشگاه بدین معنی است که بیانکونری نمی تواند توز را برای بازگشت به خانه منع کند و از او خواسته است که تا پایان فصل با تمام تلاشش برای یوونتوس بازی کند.

همچنین از تاتا مارتینو سرمربی فعلی تیم آرژانتین در مورد این انتقال پرسیده شده است و او گفته است که اگر توز در بوکا بازی کند هیچ مشکلی در انتخابش برای تیم ملی وجود نخواهد داشت.

مارتینو در این باره به توتواسپرت گفته است:

" مهم ترین مساله برای من این است که توز به خوبی سطحی که در حال حاضر بازی می کند به بازی کردن ادامه دهد."

" یوونتوس یا بوکا فرقی ندارد، تنها خود توز می داند که که چه چیزی برای آینده اش بهترین است."

"اگر از من بپرسید این را خواهم گفت: اگر چه یوونتوس تیم بزرگی است، اما بوکا هم همانقدر بزرگ است و این انتقال نمی تواند گامی رو به عقب برای توز تلقی شود."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: